O našej chate Dešná

Chata sa nacházda cca 0,5 km od obce Dešná (Lysa pod Makytou). Tiché a izolované prostredie chaty je ideálne na rekreáciu a odych v prírode. Pohorie Javorníky, poprípade blízke Biele Karpaty, poskytujú skvelé prostredie pre turistyku a lyžovačku. Chata je vhodná na viacdňovú dovolenku, ako aj na jednodňové akcie sko svadby, oslavy, teambulding…
V chate sa nachádza 6 izieb s celkovo 14 lôžkami (+6 prístelkov), spoločenská miestnosť pre 40 ludí, salónik, plne zariadená kuchyňa, sprchy a záchody, wellness so saunou a vírivkou. Pri chate je ohnisko s posedením a športové ihrisko.

Lyžiarske vleky pri chate Dešná boli pred 7. rokmi zrušené. Momentálne pracujeme na obnove horného vleku.

Wellnes je po rekonštrukcii opäť funkčné.

Máme k dispozícii 🙂

Interiér

Exteriér

Ako sa k nám dostanete?

Bratislava-Trnava-Trenčín-Púchov (smer Zlín,ČR). Na konci obce Lysá pod Makytou je odbočka do prava Dešná. V Dešnej pri kaplnke nezabočujte do prava, ako Vás nasmeruje navigácia, ale pokračujte po hlavnej ceste okolo potoka. Prejdete mostíkom cez potok a dostanete sa na križovatku T. Hneď za mostíkom odbočíte do prava popod hájovňu a vojdete do lesa. Po cca 300m prídete na sklad dreva a tam odbočíte vpravo a prídete až k chate. Parkovanie je možné vedľa chaty.

Praha-Brno-Olomouc-Hranice na Morave-Valašské Meziříčí-Vsetín-Horní Lideč (smer Púchov).  V Lysej pod Makytou zabočte do ľava do osady Dešná. V Dešnej pri kaplnke nezabočujte do prava, ako Vás nasmeruje navigácia, ale pokračujte po hlavnej ceste okolo potoka. Prejdete mostíkom cez potok a dostanete sa na križovatku T. Hneď za mostíkom odbočíte do prava popod hájovňu a vojdete do lesa. Po cca 300m prídete na sklad dreva a tam odbočíte vpravo a prídete až k chate. Parkovanie je možné vedľa chaty.